Tribunal Constitucional, una gent pencaire

Per fi aquesta gent que treballa tan poc i a qui tots hem pagat un sou durant quatre anys perquè vagin als toros i ens xulegin en els seus cotxes oficials i amb la seva exigència de tranquil·litat han escrit dos fulls i mig, dos i mig!!!  Un d’ells només de presentació: no m’estranya que estiguem a la cua de l’eficiència europea.

I ens han de dir, aquests senyors a qui paguem l’entrada als toros, lluir vestits de marca i cotxes oficials tothora, que no té validesa jurídica que diguem que som una nació! Brillant! Aviat ens diran que hem de donar gràcies a l’hora de pagar als peatges si volem que ens cobrin.

No us perdeu les seves grans disquisicions:

Ens diuen que “preferent”, referent a l’ús a les administracions, tampoc no està ben dit, que és inconstitucional! I així una llarga llista de grans raonaments jurídics: una burda llista, vaja… Quan l’àmbit jurídic està emprenyat, lluny del seu registre incomprensible per als mortals, com les receptes dels metges, escriu només una llista d’allò que és inconstitucional: com si es tractés de la Bíblia, ininterpretable com durant la Inquisició.

Doncs si segons ells no ho és, doncs que es canviï la Constitució. Pensem que aquells que creuen que és inconstitucional, els del PP, no van votar-la en el seu moment. El món el revés, i com si als pobles se’ls pogués castigar i lligar a una corda ben curta.

No estic emprenyat, gens, ara ja sabem de quin peu calça cadascú, i jo m’estimo el meu país i prou. La resta, jo ja sé què és el meu país i com el voldria, no em cal que m’ho diguin un grupet de gent que necessita disfressar-se perquè semblin importants i que passen èr sobre del Parlament, el poble sobirà en referèndum i les Corts espanyoles.

Per si teniu curiositat, aquí teniu el “text íntegre”

TC 2010

Anuncis

Quant a davidserranoblanquer

(Sabadell, 1966)
Aquesta entrada ha esta publicada en Memòria democràtica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

