Jo, el desconegut: surto al Canal 33

Dissabte 13 a les 9,15 vespre al Canal 33.

Aquesta pel·lícula es basa en la novel·la del bon amic Toni Dalmases que va ser premi Gran Angular. És una interessant reflexió sobre la memòria històrica amb dos adolescents com a protagonistes.

En el seu moment ja faig fer-ne la ressenya per a IcatFM, que podeu escoltar a:

http://www.icatfm.cat/picatfm/accessible/item.jsp?item=wcc_noticia&idint=15473

A mi em fa especialment gràcia perquè… hi surto!!!!

Sabeu com?

El llibre sol agradar molt als adolescents a qui va dirigit, tot i que s’emprenyin per la falta de petons i pel final, especialment. Però de fet el que em mou ara mateix, més enllà de l’evident qualitat de la novel·la, és un motiu més egoista i personal. Un dia, el Toni es va plantar a casa i me’l va regalar, amb dedicatòria: “Busca un personatge de la novel·la que ets tu.”.

Caram!

Només us diré que és un personatge que dirigeix una associació per la memòria història, i que es diu… Daniel…

Quant a davidserranoblanquer

(Sabadell, 1966)
Aquesta entrada ha esta publicada en Memòria democràtica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Jo, el desconegut: surto al Canal 33

  1. xavier salomó ha dit:

    Jo ja la vaig veure la primera vegada que la van emetre per tv3… i em va agradar força, tot i que el llibre, com sol passar, em va frapar més.
    Una abraçada!

  2. Pars ha dit:

    la vaig veure i em va agradar. molt. el tema i com es tracta. i també l’actuació d’en Guillen i en Bernat.
    i em vaig fotre un fart de plorar de pena … i de rabia!
    ara, Antoni, hauré de llegir el llibre.
    salut!

  3. gemma julián ha dit:

    Hola David, també hi surt un molt bon amic meu ( Andreu Martin)… però d’ extra a l’ institut surt la meva filla, algunes vegades. El món és molt petit. La productora
    .també és una amigueta.
    A mi em va agradar molt, la vaig veure amb tots ells amb una pre-estrena .

  4. Maite Soler ha dit:

    És important motivar als adolescents, sigui com sigui perquè facin coses noves.
    La mem`roria històrica permet deixar la impremta a les generacions venideres perquè continuin amb la tasca de reafirmar persones.

Deixa un comentari

